basic yofa, hatha yoga, slow vinyasa

BASIC YOGA vinyasa

Nový kurz od februára 2018

Joga krok po kroku. Joga na každý deň.

Chcete sa zoznámiť s jogou?

Spolu sa naučíme základy cvičenia. Cvičenie, ktoré bude zdravé, bezpečné a najmä EFEKTÍVNE, pretože sa nejedná iba o statické pozície ale i plynulý presun z asány do asány, čo prispieva k lepšej kondícii a celkovej telesnej koordinácii.

Kurz pozostáva z 8 lekcií. Pravidelné stretnutia v utorky od 6.2.2018, o 16.45. Cvičenie aj s pomôckami a doplnkami pod vedením certifikovanej lektorky Danky (joga, fyzioterapia).

luk
Dhanur ásana – Luk

Informácie BASIC YOGA vinyasa kurz

  • Cena kurzu: 35,- Euro
  • Deň a čas: utorok, 16.45 – 17.45
  • Začiatok kurzu: 6.2.2018
  • Počet lekcií: 8
  • Miesto kurzu: TVOJA JOGA, Divadlo Štúdio tanca, Komenského 12, B. Bystrica
  • Lektor: Daniela Lászlová
  • Prihlasovanie sa: info@tvojajoga.sk. Napíšťe prosím vaše celé meno a telefónne číslo)
  • Náročnosť: * (1 hviezdička z troch)

*      začiatočník, učenie, pomalšie tempo
**    pozná asány, plynulé cvičenie
***  pokročilejšie asány, výdrž, kondícia

Náplň kurzu BASIC YOGA vinyasa

Citlivá kombinácia Hatha Yogy, Slow vinyasy a vybraných fyzioterapeutických cvikov, s cieľom nielen mobilizovať chrbticu a veľké kĺby, ale aktivovať celý svalový aparát. Postupná práca s telom v zmysle získania pevnosti a dosiahnutia zdravej pružnosti. Zlepšenie celkovej kondície. Varianty základných asán v stoji, v sede a ľahu, ktoré sú dostatočné na zlepšenie zdravia. Práca s celým telom, ale i mentálna relaxácia a uvoľnenie duševného napätia.

jogamatka

Čo sa stane s mojím telom, keď začnem pravidelne cvičiť jogu?

Od záplavy spokojnosti a pokoja, ktoré prichádzajú hneď po cvičení, je možné časom pozorovať a pociťovať aj ďalšie účinky:

– náprava držania tela a pohybových vzorcov,
– zmiernenie bolestí chrbtice a iných bolestí (kĺby, úpony)
– posilnenie šliach, chrupaviek a kostí,
– celkové spevnenie tela (povrchové a hlboké svalstvo),
– zväčšenie flexibility,
– zlepšenie prietoku krvi a lymfy,
– úprava krvného tlaku,
– naštartovanie metabolizmu a redukcia váhy,
– zlepšenie imunity,
– pokles cukru v krvi,
– zlepšenie trávenia,
– zväčšenie vitálnej kapacity pľúc,
– zlepšenie koordinácie,
– zmiernenie problému plochých chodidiel,
– upokojenie, prehĺbenie a skvalitnenie spánku,
– skvalitnenie intímneho života,
– posilnenie sebaistoty a sebaúcty,
– spomalenie procesov starnutia a celkové omladenie (oživenie pokožky)… a mnohé iné.

Joga nie je zázrak, ale ak sa jej venujete pravidelne, môžete naozaj na sebe pociťovať a pozorovať pozitívnu zmenu reálneho zdravia a nadobudnutie duševnej pohody.

Viac informácií v článku z blogu TVOJA JOGA.

S jogou prichádza zdravie

Odporúčania pre záujemcov o kurz

Kurz je vhodný pre ľudí bez závažnejších zdravotných problémov. Cvičenie jogy je prevencia, súčasť zdravého životného štýlu. V prípade ochorení a liečby vážnejších neurologických a kardiovaskulárnych ochorení, prípadne ortopedických problémov a nedoriešených bolestí je vhodné najprv konzultovať svoj zdravotný stav s lekárom a poradiť sa ohľadne vhodnosti cvičenia vopred aj s inštruktorkou kurzu.

Teším sa na jogovanie s Vami!

Daniela Lászlová – TVOJA JOGA nielen YOGA