TVOJA JOGA Banská Bystrica. Cvičenie pre začiatočníkov a pokročilých.

Power Yoga, Hatha Yoga, Flow Yoga, Yin Yoga, Joga pre športovcov, Pilates.

 

ZAREZERVUJTE SI  CVIČENIE

REZERVAČNÝ SYSTÉM

Copyright © TVOJA JOGA 2019

TVOJA JOGA

nielen YOGA

PILATES

Pilates je metóda telesného tréningu, pomocou ktorého dosiahnete optimálnu telesnú kondíciu.  Cviky sú zamerané na driekovo-panvovú stabilitu, pohyblivosť chrbtice, ramien, bedier a kĺbov, presnosť a plynulosť pohybu, svalovú kontrakciu, koordináciu a rovnováhu. Pilates je cvičenie a relax zároveň. Prispieva k telesnej aj duševnej pohode. Hlavné princípy cvičenia sú: sústredený a riadený pohybu vychádzajúci zo stredu tela, plynulosť pohybu, presnosť pohybu a dýchanie. V Pilatesových cvičeniach je rozhodujúce sústredenie na každý detail. Hybnou pákou nie je sila, ale inteligencia a snaha. Princíp kontroly znamená, že počas cvičenia sú svaly tela pod taktovkou mysle, ktorá ich núti pracovať čo najefektívnejšie.

 

Pilates cvičenie sa sústredí na tzv. „powerhouse“ – čo sa najčastejšie prekladá ako: stred, jadro či centrálny pletenec. Tento termín má vyjadriť skutočnosť, že perfektná stabilita dolnej časti trupu tvorí základ pre správne držanie tela, optimálne centrovanie chrbtice, účelovosť a eleganciu pohybov končatín. V dôsledku slabého cjadra tela sa časom vyvinie nestabilita driekovej časti chrbtice, ktorá je zdrojom funkčných blokád, spazmov, porúch platničiek a najrôznejších bolestí v oblasti chrbta a krížov.

 

Odporúčania: Ideálne cvičenie ľudí, ktorí chcú spevniť telo a odstrániť bolesti chrbtice.

 

Náročnosť:    Ranný pilates*/ Pilates Body forming **   (Náročnosť vysvetlivky: *mierna, **stredná, *** náročná )