Joga začiatočníci

  1. Tvoja Joga
  2. Lekcie
  3. Joga začiatočníci
 

Možno chcete začať cvičiť jogu, ale nemáte pravidelný čas na kurz alebo my v tomto momente žiaden kurz neponúkame. Potom vám bude vyhovovať lekcia: Joga začiatočníci. Poskytuje základy pre úplných začiatočníkov alebo návraty k základom.

Cvičenie je určené pre všetkých, ktorí si chcú zacvičiť, urobiť tak niečo pre svoje zdravie a pri tom sa chcú cítiť naozaj dobre.

Joga začiatočníci sú otvorené lekcie pre úplných začiatočníkov,  ktorí hľadajú skrz jogu: odstránenie a zmiernenie bolestí chrbtice, posilnenie svalového aparátu, dosiahnutie zdravej pružnosti. Je odporúčaná pre tých, ktorí potrebujú uvoľnenie od napätia. Naučí techniky, ak získať duševnú energiu alebo naopak ako psychicky zrelaxovať. Je vhodná tiež ako prvý krok pre záujemcov o neskoršie náročnejšie cvičenie a pokročilejšiu prax jogy. Tieto stretnutia vám pomôžu i so správnym dýchaním a držaním tela.

Na otvorených lekciách cvičíme jogové asány (pozície) v kombinácii s prípravnými cvikmi, ktoré telo pripravia formou spevnenia a vnútorného natiahnutia. Jogové asány sa cvičia v statickej i pohybovej forme, pridávajú sa vybrané fyzioterapeutické cviky, s cieľom mobilizovať chrbticu a kĺby. Postupná práca s telom v zmysle zlepšenia pevnosti a dosiahnutia zdravej pružnosti. Menej je viac. Varianty základných asán, ktoré sú dostatočné na zlepšenie zdravia. Práca s celým telom, ale i relaxácia a uvoľnenie.

Ľudia v každom veku  vyhľadávajú cvičenie jogy, pretože postupom času pociťujú blahodárne účinky v podobe lepšej mobility kĺbov, väčšej sile a svalovej pružnosti. Pomocou jogy sa zlepšuje držanie tela. Chôdza je sviežejšia, ráno sa ľahšie vstáva z postele, cez deň nenastupuje tak rýchlo únava a večer sa skvalitňuje spánok.

Joga umožňuje telu, aby bolo zdravé a vitálne. Jej výsledkom je spomalenie procesu starnutia telesne i psychicky. Jogové pozície ovplyvňujú telo ako celok. Trénujeme srdce, dych, zlepšujeme trávenie, cvičením štartujeme imunitný systém. Cvičením harmonizujeme telo, pohladkáme dušu a nabijeme sa pozitívnou energiou. 

Odporúčanie
Skupinové cvičenie je vhodné pre ľudí, ktorí nemajú žiadne skúsenosti s jógou alebo sa chcú vrátiť k jej základom. Skrz jógu sa chcú jednak dobre cítiť, chcú telo spevniť ale aj nadobudnúť zdravú pružnosť.
Náročnosť lekcie
Mierna
Trvanie lekcie
60 min.
Menu
error: Content is protected !!