Yoga s krivkami

  1. Tvoja Joga
  2. Lekcie
  3. Yoga s krivkami
 

Nie si super chudá či chudý? Žiaden problém! Chceme, aby ľudia všetkých tvarov a veľkostí vedeli, že stále dokážu využívať výhody jogy.

Je nesprávne, keď sme pod vplyvom idealizovaných fotiek formovaní k domnienkam, ako by mal človek na jogamatke vyzerať. Cvičiť jogu a mať sa pritom skvele, môže naozaj každý. Vanda Dluholucka – výborná učiteľka jogy, túto pravdu potvrdzuje. O to viac je jedinečná, že dokáže, aby ste sa úžasne cítili aj vy. Aj vďaka Vande sa budete pýtať: „Ako sa cítim? namiesto: „Ako sa vyzerám?“

Na rozdiel od iných fyzických aktivít, joga prebúdza duchovnú zvedavosť. Netlačí telo smerom do nesmierneho fyzického vyčerpania, ale pritom krok po kroku cez pravidelnosť v cvičení zlepšuje metabolizmus, tok krvi a lymfy, detoxikuje, posilňuje srdiečko, prekrvuje pokožku, vyrovnáva krvný tlak, posilňuje oslabené svaly, tónuje postavu…atď.

Joga pre ľudí s krivkami je príjemná, veselá, podporná, neodsudzujúca a zábavná. S Vandou nie sú lekcie tiché a vážne. Ako Vandička hovorí: „Meditujeme na začiatku a tešíme sa na tichú savasanu (telo mŕtvoly) na konci, ale medzi tým sa smejeme, stonáme a bavíme sa pohybom našich tiel.“

Aj vďaka skvelým pomôckam na cvičenie, ktoré sú u nás pre každého (opasky, bloky, podhlavníky, deky), môžete pracovať v prospech svojmu telu namiesto proti nemu. Cvičenie joga pozícií, ktoré vyvíjajú väčší nápor na kĺby alebo sekvencie jogového pohybu zo stoja smerom na zem na podložke sú štruktúrované tak, aby tento prechod bol urobený s ľahkosťou a možno aj s milosťou. Robíme všetko pre naše zdravé a funkčné telo. Učíme sa nájsť to správne miesto v našom tele a v mysli. Toto miesto je úsek medzi komfortom a nepohodlím. Miesto, kde nebudeme sklamaní.

Stretnutia s Vandou na JOGA s krivkami znamenajú individuálnu pozornosť pri práci telom a mysľou. V skupine sa podporujeme a budujeme pocit spolupatričnosti.

* Hatha joga – najtradičnejší štýl, špecifický systém, ktorého hlavnou súčasťou sú ásany (pozície tela), pránajáma (ovládanie dychu) a meditácie (upokojenie mysle).

Náročnosť lekcie
Mierna
Trvanie lekcie
75 min.
Menu