Joga na pohodu

  1. Tvoja Joga
  2. Lekcie
  3. Joga na pohodu
 

Joga na pohodu prebieha večer v čase, keď dni sa pomaly skracujú a noc sa predĺžuje. Svetlo ubúda a tma zahaľuje. Tak ako pomaly nastáva stíšenie v prírode, nastáva stíšenie aj v nás, preto bude hodina koncipovaná jemne a láskavo. Cez dych a ásny posilníme telo aj ducha, zapojíme automasáž, zrelaxujeme v šavasáne.

Keď ľudia myslia na jogu, často si spomenú na energické pozdravy slnku a cviky, pri ktorých sa zrýchli srdečná frekvencia. Ale joga je skutočne fantastická na uvoľnenie tela a zníženie úrovne stresu po náročnom dni. Joga vo večerných hodinách, pred spaním, poláska telo a zharmonizuje myseľ.

Joga na pohodu

Joga na pohodu bude plná relaxačnej atmosféry pod vedením lektorky Zuzanky. Sled cvikov, ktoré vám pomôžu, aby ste sa po celom dni upokojili a večer i ľahšie zaspávali. Podvečerné cvičenie pomôže navodiť správnu harmóniu a balans pomocou rôznych ásan, dýchania, automasáže, meditácie a riadenej relaxácie. Joga na pohodu vedie k tomu, aby ste ostali v prítomnom okamihu a ukotvili sa na techniky, ktoré podporujú uvoľnenie tela a mysle.

Automasáž – Na večerných lekciách sa môžete pod vedením Zuzanky stretnúť aj s automasážou. Jedná sa o samomasáž s použitím vlastných rúk alebo iných pomôcok (loptičky) na manipuláciu s vlastnými svalmi. To môže odnášať jemný dotyk, stisk, ľahučké hnetenie pokožky či vytváranie tlaku v určitých bodoch. Ak by sme vyzdvihli benefity samomasáže, tak je to určite super spôsob, ako upokojiť stres a zmierniť bolesť tela spôsobenú nadmernou únavou, preťažením, zlým držaním tela či niektorými chronickými stavmi.

Výhody večerného cvičenia

Existuje niekoľko hlavných dôvodov, prečo je prospešné praktizovať jogu večer alebo pred spaním. Vďaka pravidelnej praxi môžete pocítiť jednu alebo viacero z nasledujúcich výhod:

  • Uvoľnenie tela po celom dni
  • Zlepšenie trávenia
  • Zlepšenie cirkulácie
  • Upokojenie bolestí svalov a kĺbov
  • Zníženie strachov a úzkosti
  • Redikcia nespavosti
  • Buduje dobrú spánkovú hygienu
Odporúčanie
Podvečerné cvičenie vhodné na natiahnutie, uvoľnenie a celkové upokojenie. Joga vhodná bez obmedzenia pre všetkých.
Náročnosť lekcie
Mierna
Trvanie lekcie
60 min.
Menu
error: Content is protected !!