Čo vás najviac zaujíma

Lokalita,rezervácie, úhrada, storno, rozvrh ...
Kde vás nájdem?
Čo si mám doniesť na cvičenie?
Požičiavate podložky ?
Je možné prísť na hodinu bez ohlásenia?
Ako si rezervovať hodinu v štúdiu/ video lekciu?
Ako si rezervovať súkromnú lekciu?
Môžem rezervovať naraz viac osôb?
Ako je možné zaplatiť za lekciu?
Ako si nabijem kredit?
Platí u Vás MultiSport karta?
Ako viem, že som sa správne zarezervoval?
Ako si môžem zrušiť rezerváciu?
Prečo mi bola samovoľne zrušená rezervácia?
Môžem prísť neskôr? Nestíham.
Potrebujem odísť skôr. Môžem odísť cez relaxáciu?
Zľavy?
Kde vás nájdem?
  • TVOJA JOGA sa nachádza v centre mesta B. Bystrica, na sídlisku Fortnička, Terézie Vansovej 10.
Čo si mám doniesť na cvičenie?
  • Pohodlné oblečenie, podložku alebo uterák.
Požičiavate podložky ?
  • Áno, mame podložky na zapožičanie. Aj napriek tomu, že jogamatky pravidelne dezinfikujeme, je potrebné doniesť si svoj uterák.
Je možné prísť na hodinu bez ohlásenia?
  • Nie. Počet miest je daný aktuálnymi opatreniami, preto je potrebné sa na hodinu rezervovať.
Ako si rezervovať hodinu v štúdiu/ video lekciu?
  • REZERVÁCIA LEKCIE
  • Každá rezervácia je podmienená úhradou vopred alebo zadaním kódu MS karty.
  • Neuhradená rezervácia sa stornuje automaticky 30 minút od jej vytvorenia.
Ako si rezervovať súkromnú lekciu?
Môžem rezervovať naraz viac osôb?
  • Nie. Rezervačný systém to neumožňuje. Pod jedným účtom rezevujete na lekciu iba jednu osobu.
Ako je možné zaplatiť za lekciu?
  • Každá rezervácia je podmienená úhradou vopred.
  • Úhrada sa deje: jednorazovou online platbou, odpočtom z vopred nabitého kreditu, voucherom (pre Multi Sport kartu).
  • Dobitie kreditu je možné hotovostne na recepcii štúdia, ale aj samostatne formou online platby v správe rezervácii, v sekcii KREDIT. Ak si chcete uhradiť lekciu z kreditu, najprv si kredit nabite, a potom si vytvorete rezerváciu.
  • Neuhradená rezervácia sa stornuje 30 minút od jej vytvorenia.
Ako si nabijem kredit?
  • Dobitie kreditu je možné hotovostne na recepcii štúdia, ale aj samostatne formou online platby v Správe rezervácii, v sekcii KREDIT.
  • Ak si chcete uhradiť lekciu z kreditu, najprv si kredit nabite, a potom si vytvorete rezerváciu.
Platí u Vás MultiSport karta?
  • Karty Multi Sport sú opäť v platnosti od 1.5.2021 na vybrané hodiny v štúdiu, označené poznámkou “MS”.
  • Pri dokončení rezervácie vpíš číslo svojej MS karty do políčka “Voucher”.
Ako viem, že som sa správne zarezervoval?
  • Po úspešnej rezervácii dostanete obratom potvrdzujúci e-mail na vami uvedenú adresu.
Ako si môžem zrušiť rezerváciu?
  • Rezerváciu je možné zrušiť kliknutím na hyperlinkový odkaz, ktorý bol súčasťou potvrdzujúceho e-mailu (viď foto), prípadne v správe vašich rezervácií. Zrušenie bežnej hodiny je možné najneskôr 6 hodín pred cvičením (Pre viac info viď. STORNO).
  • Zrušenie rezervácie mailom, správou a telefonicky neakceptujeme.
  • Ak stornujete rezerváciu načas, finančný príspevok za hodinu vám bude pripísaný do kreditu. Môžete ho použiť na ďalšiu úhradu.
Prečo mi bola samovoľne zrušená rezervácia?
  • K automatickému zrušeniu rezervácie dochádza vtedy, ak ste si zvolili spôsob on-line úhrady za lekciu a neuhradili ste ju v limite do 30 minút.
  • Rezervácia sa ruší aj vtedy, ak je počet záujemcov na lekciu menší ako 3 v čase 3 hodiny pred cvičením, ale v takom prípade ste informovaní aj sms správou, nielen mailom.
Môžem prísť neskôr? Nestíham.
  • Štúdio sa zamyká 5 minút pred začiatkom lekcie.
Potrebujem odísť skôr. Môžem odísť cez relaxáciu?
  • Komplexnosť cvičenia je zavŕšená práve v relaxácii a sami sa ochudobňujete o príjemné pocity a regeneráciu, ktorú je možné dosiahnuť v šavásane. Pokiaľ však musíte odísť, urobte tak v tichosti a pokoji tesne po skončení aktívnej časti hodiny, nie v priebehu relaxácie. Opäť je to o empatii a o tolerancii voči ostatným zúčastneným.
Zľavy?
  • V pripade, že máte záujem o finančné a nefinančné zľavy a ostatné výhody, využite benefity nášho klubu.
  • Pre viac informácií: KLUBOVÉ ČLENSTVO
Prax jogy
Som začiatočník a nováčik v joge. Čo by som mal vedieť?
Ešte nemám skúsenosti s jogou. Na ktorú lekciu môžem prísť?
Je joga náboženstvo?
Môžem pred jogou jesť?
Môžem cvičiť jogu ak mám nejaké zdravotné problémy?
Chcem schudnúť. Môže mi joga pomôcť?
Môžem cvičiť jogu počas menštruácie?
Môžem cvičiť jogu ak som tehotná?
Aké sú výhody cvičenia jogy?
Kedy je najvhodnejší čas na cvičenie jogy?
Som začiatočník a nováčik v joge. Čo by som mal vedieť?
  • Joga je cesta a nie všetko sa dá zvládnuť za jednu lekciu. Jedným z dôvodov prečo cvičiť je ten, že sa budete cítiť skvele. Joga uvoľňuje, ale na druhej strane aj posilňuje a spevňuje. Budete silnejší, pružnejší, plní elánu. Jedna z vecí, na ktorú nesmiete zabúdať je, že v joge sa nerobí nič cez bolesť. Telo sa hýbe, naťahuje a posilňuje, tak že je prirodzené cítiť zmeny a svalovú únavu. Bolesť nie je nikdy pichľavá, pálčivá alebo ostrá. Ak cítite bolesť, je treba poľaviť, viac dýchať a uvedomiť si, že je to dlhý proces a cesta, ktorá sa nezvládne počas jedného kurzu. Joga nie je súťaživá, joga nie je šport a nikdy sa nemôžete porovnávať so susedom na podložke.
  • Joga je cesta. Je dobré prísť s otvorenou mysľou a srdcom. Nehodnotiť, neposudzovať, uvoľniť sa a rešpektovať ako seba, tak aj ostatných cvičiacich.
Ešte nemám skúsenosti s jogou. Na ktorú lekciu môžem prísť?
  • Na ktorúkoľvek. Všetky lekcie okrem prebiehajúcich kurzov sú otvorené, a môžete si cvičenie na nich vyskúšať. Na začiatok radíme prečítat si charakteristiku lekcie na a podľa toho zvážiť svoj zámer.
  • Medzi lekcie ideálne pre začiatočníkov patrí: Zdravý chrbát, Tradičná Hatha joga, Relax joga, Joga pre Flexibilitu, Meditácia zvukom.
  • Kondičnejšie lekcie: Power joga, Pevné telo, Flow joga
  • Meditačné lekcie: Joga a meditácia, Meditácia zvukom
  • Z každého rožku trošku: Wheel joga
Je joga náboženstvo?
  • Nie, joga nie je náboženstvo. V žiadnom ohľade vás nelimituje vo vašej viere, svetonázore a osobných presvedčeniach. Joga je filozofia a životný štýl. Je to prístup ku kultivácii tela a cibreniu mysle do jednej harmónie. Joga umožňuje duchovný rast, uznáva vyššie princípy, vytvára pozitívne myšlienky, učí nás k empatii a k láske voči všetkým živým bytostiam a k sebe samému.
Môžem pred jogou jesť?
  • Ráno sa odporúča prax na úplne prázdny žalúdok. Človek však musí počúvať svoje telo. V prípade, že máte nízku hladinu cukru, skúste malé sústo pevného a ľahko stráviteľného jedla (banán, suchár, pečivo). Ak chcete mať prázdny žalúdok počas cvičenia jogy v priebehu dňa, medzi cvičením a hlavným jedlom by ste mali mať aspoň 3 hodinový odstup. Trávenie potravy vyžaduje energiu. Ak budete cvičiť tesne po jedle, vaša energia prejde do svalovej činnosti a potrava nebude dobre strávená. Odhliadnuc od toho, mnohé pozície sa vám budú robiť s plným žalúdkom ťažko (rotácie, obrátené pozície…). Z hľadiska ťažkej stráviteľnosti sa vyhýbajte pred cvičením konzumácii mliečnych výrobkov. Z hľadiska vlastného zdravia, bezpečnosti a tolerancii k iným nekonzumujte pred cvičením alkohol a nepožívajte tabakové výrobky.
Môžem cvičiť jogu ak mám nejaké zdravotné problémy?
  • Joga je vo veľa prípadoch cestou pevného zdravia, regenerácie a vitality. Existuje niekoľko špecifických prípadov, kedy sa cvičenie neodporúča alebo sa praktizuje v pozmenenej forme. Je dobré pokiaľ informujete inštruktora o svojom zdravotnom stave. Na základe toho, vám bude vedieť odborne pomôcť, poradiť, zmodifikuje cviky a poskytne prípadnú asistenciu či pomôcky na cvičenie.
  • Na lekciu sa neprihlasujte, pokiaľ ste chorí s teplotou, s bolesťami zubou, či akútnym zápalom dutín.
Chcem schudnúť. Môže mi joga pomôcť?
  • Joga pomáha vrátiť telo do rovnováhy. Upravuje napríklad činnosť štítnej žľazy, ktorá reguluje váhu. Ak sa cítite vyrovnane a celkovo dobre, je pravdepodobné, že sa vyhnete konzumácii jedla v strese a tým pádom dokážete udržať svoju hmotnosť na prirodzenej úrovni.
Môžem cvičiť jogu počas menštruácie?
  • Je to individuálne a pocitové. Niektoré ženy jogu cvičia, iné si doprajú úplný kľud. Všeobecne povedané, v období periódy by ste nemali zaraďovať do cvičenia obrátené pozície ako sviečka, stojka. Diskomfortné môžu byť aj intenzívne rotácie. Počúvajte, čo vám hovorí vaše telo. Niekedy môžu byť prospešnejšie pomalšie regeneračné cvičenia.
Môžem cvičiť jogu ak som tehotná?
  • V prvom rade by ste sa mali poradiť s lekárom. Ak ste sa nikdy pred tým joge nevenovali, neodporúča sa s cvičením začať do konca 1. trimestra tehotenstva. Vaše telo na to nie je zvyknuté a prvé tri mesiace sú kritickým obdobím pre úspešné tehotenstvo bez ohľadu na šport a pohybovú aktivitu. Ak ste jogu cvičili, môžete pokračovať v cvičení. Existujú modifikované kurzy pre tehotné, ktoré sú skvelé na udržanie kondície, na posilnenie partií chrbta, rúk, zlepšenie dýchania a v poslednej fáze tehotenstva na relaxáciu svalov panvového dna a celkovú tonizáciu organizmu. Najlepšie je konzultovať možnosti cvičenia s inštruktorom, pretože každá fáza tehotenstva ponúka žene iné možnosti. Program šitý na mieru podľa kondície aj podľa potreby ženy v čase tehotenstva je ideálna voľba pre úspešné, zdravé a šťastné tehotenstvo.
Aké sú výhody cvičenia jogy?
  • Pravidelné cvičenie jogy prináša viaceré výhody: pružné, tónované a silné telo. Cvičenie zlepšuje dýchanie, dopĺňa energiu, zrýchľuje metabolizmus. Joga zlepšuje obehový systém a činnosť srdca. Prispieva k dobrej fyzickej kondícii, zmierňuje bolesť, zlepšuje držanie tela. Poskytuje aj psychické výhody. Prináša pocit šťastia, spokojnosti a vyrovnanosti. Prispieva k lepšiemu zvládaniu stresu. Vďaka joge sa vám posilní sebadôvera, dokážete viac hospodáriť so svojou energiou. Duchovný prínos jogy je tiež nezanedbateľný. Joga učí, aby sme si uvedomili to, čo sa deje v nás aj mimo nás. Joga učí, ako byť prítomný, bdelý a otvorený tomu, čo je všade okolo.
Kedy je najvhodnejší čas na cvičenie jogy?
  • Jogu môžete cvičiť počas celého dňa. V každej jeho časti máte možnosť venovať sa inému zámeru. Ranné cvičenie dokonale prebudí po telesnej, zmyslovej aj energetickej stránke. Telo stuhnuté po noci môžete ponaťahovať v jemných pozíciách a začnete tak nový deň formou otvorenosti a prijatia veľkých výziev. Poobedňajšia joga môže byť dynamická, aj vzhľadom na naše biologické hodiny. Prax sa dá poňať ako príležitosť posunúť vlastné hranice sily, výdrže a odhodlania. Večerné hodiny naopak prinesú príjemný relax, ukľudnenie a zvoľnenie. Lahodný spôsob, ako si oddýchnuť, ako uzemniť organizmus a pripraviť ho na večerný spánok.
Menu
error: Content is protected !!