Pevné telo

  1. Tvoja Joga
  2. Lekcie
  3. Pevné telo
 

Zdravé telo je začiatok akejkoľvek fyzickej premeny, ktorú cvičením jogy získate. Joga má navyše potenciál budovať pevné telo. Zvyšuje odbúravanie tukov, rozvíja svalový tonus, čo vedie k ladnejšie vyzerajúcim krivkám u mužov i žien. Tónovaním tela iba vyzdvihnete váš prirodzený a daný potenciál.

Ak chcete získať pevné telo, nepotrebujete nutne činky, pretože vaše telo je činkou. Vaša telesná hmotnosť je pre vás najvhodnejším závažím, pretože s ňou pracujete 24 hodín denne.

Joga pre pevné telo

Ak chcete byť vyšportovaní nielen navonok, ale taktiež zvnútra, mali by ste do svojho tréningového plánu zaradiť i cvičenia zamerané na spevňovanie vnútorného svalstva,  predovšetkým na spevňovanie vnútorného svalového korzetu.

Pevné telo je cvičenie zamerané na komplexné posilňovanie celého tela, pričom si viac posvietime na: hlbokým stabilizačný systém, abdominálne, sedacie a stehenné svaly. Po úvodnom zahriatí budú počas hodiny nasledovať posilňovacie cviky vhodné pre začiatočníkov aj pokročilých, zamerané na všetky svalové oblasti a ich vyformovanie. Ide o posilňovanie v strednom tempe s využitím vlastnej hmotnosti. Počas cvičenia zapojíme rôzne druhy cvikov nielen z jogy, ale aj z pilates, balančné cviky, posilňovacie cviky na spevnenie partií ramien a celých rúk. Toto cvičenie veľmi úspešne prispieva k zníženiu nadváhy a tvarovaniu postavy.

Tónovaním tela jógou posilňujeme a rozvíjame nielen svalové skupiny, ktoré chceme aby boli funkčné, estetické a vitálne. V podstate ide o jemnejší termín pre silový tréning, ale bez búšenia činiek, hluku sterea, motivačného pokriku trénera. Je to skôr o dômyselnom skĺbení cviku, dychu, koncentrácie a sebauvedomenia. Okrem rastúcej popularity jogy je fascinujúce, že tí, ktorí cvičia a učia jogu, majú merateľne lepšie vnímanie svojej individuálnej sily, rovnováhy, obratnosti a duševnej jasnosti v porovnaní s ostatnými.

Náročnosť lekcie
Stredná
Trvanie lekcie
60 min.
Menu