BASIC JOGA Základný kurz

Nové kurzy jogy pre začiatočníkov

Chcete sa zoznámiť s jogou? Spolu sa naučíme základy. Cvičenie, ktoré bude zdravé, bezpečné a najmä EFEKTÍVNE.

Joga krok po kroku

Basic Joga Základný kurz je tvorený v prvom kroku iba 8 lekciami jogy, s pravidelnými stretnutiami v skupine. Spoznávanie krásy jogy, cvičenie s vlastným telom ale aj s pomôckami a doplnkami v príjemnom prostredí Štúdia TVOJA JOGA v centre B. Bystrice, pod vedením certifikovanej lektorky Peťky.

 

Informácie: BASIC JOGA Základný kurz

 

Príspevok na kurz:  50,- Euro

Deň a čas lekcií : štvrtok, 16.30 - 17.30

Začiatok kurzu: 12.9.2019

Počet lekcií: 8

Miesto kurzu: TVOJA JOGA, Terézie Vansovej 10, B.Bystrica

Lektor: Peťa Diaková


Prihlasovanie sa: info@tvojajoga.sk alebo 0918 374 997 

Náročnosť: *začiatočník, učenie, pomalšie tempo

 

Popis stretnutí:  JOGA záklaný kurz

Cieľom kurzu je naučiť sa základné jogové pozície a ucelené zostavy pre celkové zdravie a vitalitu, aby ste si mohli buď cvičiť sami doma, alebo aby ste pokračovali v nadstavbovom kurze JOGA Základy II. Tento kurz Vám pomôže i so správnym dýchaním a držaním tela.
 
Kurz je vhodný pre ľudí, ktorí hľadajú skrz jogu: odstránenie a zmiernenie bolestí chrbtice, posilnenie svalového aparátu, dosiahnutie zdravej pružnosti. Je odporúčaný pre tých, ktorí potrebujú uvoľnenie od napätia. Naučí techniky, ak získať duševnú energiu alebo naopak ako psychicky zrelaxovať. Je vhodný tiež ako prvý krok pre záujemcov o neskoršie náročnejšie cvičenie a pokročilejšiu prax jogy.

Joga vhodná nielen pre začiatočníkov, ale aj pre ľudí, ktorí majú radi pomalšie tempo a učenie sa za pochodu. Citlivá kombinácia Hatha jogy, jogových pozícií v statickej i pohybovej forme, vybraných fyzioterapeutických cvikov, s cieľom mobilizovať chrbticu a kĺby. Postupná práca s telom v zmysle zlepšenia pevnosti a dosiahnutia zdravej pružnosti. Menej je viac. Varianty základných asán, ktoré sú dostatočné na zlepšenie zdravia. Práca s celým telom, ale i relaxácia a uvoľnenie.

Čo sa stane s mojím telom, keď začnem pravidelne cvičiť jogu?

Od záplavy spokojnosti a pokoja, ktoré prichádzajú hneď po cvičení, je možné časom pozorovať a pociťovať aj ďalšie účinky:

  • náprava držania tela a pohybových vzorcov,
  • zmiernenie bolestí chrbtice a iných bolestí (kĺby, úpony)
  • posilnenie šliach, chrupaviek a kostí,
  • celkové spevnenie tela (povrchové a hlboké svalstvo),
  • zväčšenie flexibility,
  • zlepšenie prietoku krvi a lymfy,
  • úprava krvného tlaku,
  • naštartovanie metabolizmu a redukcia váhy,
  • zlepšenie imunity,
  • pokles cukru v krvi,
  • zlepšenie trávenia,
  • zväčšenie vitálnej kapacity pľúc,
  • zlepšenie koordinácie,
  • zmiernenie problému plochých chodidiel,
  • upokojenie, prehĺbenie a skvalitnenie spánku,
  • skvalitnenie intímneho života,
  • posilnenie sebaistoty a sebaúcty,
  • spomalenie procesov starnutia a celkové omladenie (oživenie pokožky)… a mnohé iné.

Viac informácií v článku z blogu TVOJA JOGA:

S jogou prichádza zdravie

Odporúčania

Kurz sa odporúča sa pre dospelých i mládež vo veku 13+. Je vhodný pre ľudí bez závažnejších zdravotných problémov. Cvičenie jogy je prevencia, súčasť zdravého životného štýlu. V prípade ochorení a liečby vážnejších neurologických a kardiovaskulárnych ochorení, prípadne ortopedických problémov je vhodné konzultovať svoj zdravotný stav s lekárom a poradiť sa ohľadne vhodnosti cvičenia vopred aj s inštruktorkou kurzu. Nie je vhodný pre tehotné dámy.

Tešíme sa na stretnutie s Vami.

Daniela Lászlová, TVOJA JOGA nielen YOGA